MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Monday, October 11, 2010

~ Saya Nak Kawen ~

~ Salam....~
hehehehhehehe....tajuk motip sgt kan....
takde maknanya nak kawen sebenarnya...
saje nak amik mood triple 10 nih, suma org nak kawen..
surat khabar pun tunjuk org kawen beramai2....
aku, bler nak kawen???
GILER!!! blaja pun tak lepas agi..
sebok gatai nak kawen, muahahahhaahh.....
sebenarnya dah lama tak merepek kat blog sndr nih....
masuk td, dah berhabuk2....spiderman siap dating ngan semut umah sebelah....
punya ar lama tak update kan....:D
skrg nih, hidup agak tunggang langgang.....
kalu bawak motor kira dah leh wat willie n wikang ar kan.....
giler tul... semua bersepah2...
dengan takde study week, dgn assignment dah mcm kentang gorang....
*kentang goreng??????*
memang rasa cam nak kawen cepat ar.......
apa nih, sebut kawen jerk dr td nih, ish2~
sebenarnya, aku dah jatuh cinta!!!!! *blushing*
tp masalahnya tuk kali ke berapa pun aku tak pasti...
*bajet ayat cam hot*
aku tak kata aku nih suka mainkan perasaan org...
masalahnya org yg main2kan aku, lalalalalalala~
kali nih, aku harap berpanjangan ar..
sebab series aku sgt selesa ngan dia....
suara dia dah ckp buat aku senyum...
entah ar, apa ntah yg istmewa pasal dia....
yg penting, hati aku sudah mula dia pegang skrg....
hopefully berjaya pegang selama-lamanya ar k....
ok, dah melalut plak.....
kembali ke cerita asal.........apa cerita asal td????
hahahahhahaha.......
di kesempatan ni, mau mengucapkan tahniah pada one of my coursemate..
hazizi hussain a.k.a pokcik diatas kelahiran baby gurl baru...
mesti akan jd seorg yg sgt comel...dan yg pntg....
jgn kasik dia pggl i makcik ok....AKAK....yeay!!!
and to all my friends....good luck for final sem examination......


No comments: