MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Sunday, October 24, 2010

~ Saya Nak Buat Banyak Benda....Tapi.......~


Saya terasa nak buat macam-macam sgt tau lately.....
tapi......
takleh.......sob3.......
tau apa yang saya nak buat.....
hhhmmmm....
saya nak p tengok wayang...
banyak sgt criter best yg dah ter'miss'....
and perkara paing terbaik adalah, saya lgsg tak pegi merayau semester nih....
tak lgsg jejak kaki ditempat2 yg selalu me'lagha'kan saya....
dan tempat2 menonton movie2 terbaru.....
aaaarrgghhhh.....
*it was a good thing or what??*
next yg sy nak buat adalah......
saya nak pegi tengok final piala malaysia.....
sabtu nih......
tapi.....
kakak sy kawen mggu nih.....
sob3.....
kak lin, leh cepatkan ke ari khamis tak, jumaat ker.....
tak pun, postponed p mggu depan....
lalalalalaalal....
*mati kalu kakak aku baca*
next yg sy nak buat dan tak dpt buat.....
saya nak p dating...
tp dia tak kasik, katanya nak exam kan....
huhuhuhuhuh....
lagipun dia tgah busy skrg, ada bnyk keje..
...
"hbskan exam dulu ok syg....."
yeler2....
*tak kesah pun, hakhakhak*
next, apa yg sy nak buat agi.....
hhhmmmm....
saya nak balik umah lepas exam selasa nih...
tp exam sampai mlm...
so, nak baik rabu nih......
persiapan kenduri kawen dah mula....
sy suka biler nak wat kenduri kat umah saya...
lelagi, kawen...
*baru td suh postponed kenduri..hakhakhak*
tapi, akak sy tak kasik....
sebab nanti kat umah sy tak usik buku lgsg.....
eh, ada jerk buku yg adik usik.....
mukabuku...lalalalalala....
so, bleh balik umah, ari sabtu, pas exam etno....
sedey giler.....adoyai.....
takpe ar, bkn kak lin tak kawen pun kalu aku takde, lalaalalal~

yang penting skali.....bnyk2 benda yg tak besh jadik...
ada satu yg giler besh!!!!!

aku bakal dpt anak buah lagi sorg!!!! yeay!!!! alhamdulillah....
to Azlina Yasin a.k.a angahku tersayang...
jaga diri elok2.....
ini yg kita semua nantikan dari dulu kan....
insyaallah, doa adik sentiasa bersama
angah....
*kalu baby girl agi besh!!!!*

to all readers, yg nak exam cam aku....
ALL D BEST!!




1 comment:

Anonymous said...

cda~
aq pon da bnyk mnde nk wt..
huhu..
sma2 yer lps exm kte enjoy!!~