MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Thursday, April 29, 2010

jom kawen~

Assalamualaikum...
heheheheheh, tetibe jadi rajin nak update blog dengan banyaknya hari ni... mungkin disebabkan kelas dah habis + exam dah habis + program mula besok + kertas kerja dah siap............MyEm0.Com jadi aku buat kali keduanya hari ini mengupdate blog ku ini.....

seperti tajuk diatas, jom kawen.....apakah??????? MyEm0.Com

hhuhuhhuhuhuhu......hari ni, lagi seorang mengeluarkan ayat itu, jom kawen....adoi....... aku takmo gitu ar, tak romantik betul + pape ntah.... sob3.......MyEm0.Com

"kalau saya ada duit, memang saya dah masuk minang awk" .......blushing.........MyEm0.Com

kawan aku pernah kata, biler seseorang mengeluarkan kata-kata gitu, dan kita berasa sangat gembira sampai mau mengeluarkan air mata, itu barulah bermakna kita memang bersungguh-sungguh dan bersedia untuk menukar status diri dan melangkah ke alam perkahwinan....betul erk??????MyEm0.Com

kahwin, bunyik dia mmg sgt best.......oooooo, antara idaman aku.......aku mmg nak kawen!!!!MyEm0.Com

tapi masalahnya, bukan skrg, dan maaf saya katakan pada awk, saya tak dapat nak terima kata-kata awak tu...huhuhuhuhu........*blum cukup umur* MyEm0.Com

eeeeemmmmm, masuk yang ini, dah 3 orang ajak aku kawen, apakah???? nape suma orang nak kawen nih???? aku memang tak pahammmm...... adoi... MyEm0.Com

pape hal pun, aku tetap akan kawen satu hari nanti, jangan risau, dan siapa yang akan menjadi pasangannya, biarlah jodoh, masa dan Allah yang menentukan.... MyEm0.Com

*terasa nak menahan diri supaya menikmati cinta selepas berkahwin, rasa-rasanya aku mampu tak????*

2 comments:

idea semulajadi said...

kak shida... jom kawen??? ehhehehehe

shida said...

hahahahahhhaha....
jom!!!!!!!!!
rindu ilham...