MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Saturday, April 24, 2010

I miss her... Sorry for your lost.....

Perkahwinan Hanisah bt Saari

Assalamualaikum....
Hari ini, sabtu, 24 April 2010, pukul 4.00 ptg, aku dikejutkan dengan satu berita yang aku tak sangka... on of my friends, agak close jugak masa sekolah dulu... sebab kami sekelas rapat 5 orang yg perempuan2 nih, hanisah, she lost her baby..... sangat sedih dan tumpang simpati untuk dia...
dia dah hampir setahun kot kawen... sangan sayang dekat dia sebab dia adalah penyeri dalam kumpulan kami dulu.. kalau ramai ingat aku seorang yang sgt happy, giler2, dia lagi lebih dari aku.. aku ingat mcm mana kami boleh menjerit masa jumpa kat pasar malam, dan dia dengan muka slumber jerit nama aku kuat2 sampai satu pasar malam pandang, hahahahahah... lepas tu borak tak ingat dunia... aku ingat lagi masa dia kawen, mcm mana kitrg boleh borak2 masa tok kadi tgah ceramah kat depan, tak pasal2 kene tegur.... pengantin kene tegur, hahahhahahah..aku ingat lagi mcm mana perangai da kat sekolah dulu, pengawas samseng ni, dia pun sama skip kelas, hahahahhahaha.... ko memang sgt giler nisah...and I really miss you...... aku just boleh doakan ko tabah dan kuat kat sana k.... ko duk Sabah skrg, ikut suami, jadi kami takde kat sana nak support ko, tapi kami kat sini sentiasa bersama kau, jangan sedih2 ok, mungkin belum rezeki lagi, kau pun muda lagi kan, so, usaha!!!! hehehehehe, jangan pedulikan apa org keliling ko cakap, yg penting, jaga kesihatan ok...... we really miss u darl~

*nisah dinasihatkan menggugurkan kandungannya kerana mengandung luar rahim....be strong my girl!!!

No comments: