MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Thursday, April 29, 2010

Cuti.................adakah?????????????

Assalamualaikum.....

hari ni, 29 April 2010, Ukm semakin sunyi nampaknya.... mungkin kerana peperikasaan yang bakal berakhir besok dan kebanyakkan pelajar memang dah hbs awal paper mereka.... macam aku jugak, paper last adalah pada hari selasa, 27 April 2010.... dan selalunya akulah antara manusia terawal yang akan meninggalkan Ukm nih, tapi kali ni, kenapa aku masih berada disini, adakah kerana aku tidak sanggup mahu meninggalkan Ukm Terchenta ni???? ooooo, aku chenta mati lagi sama rumah aku.... sebbanya adalah, jadual yg dah tersusun rapi....oooohhh, kehidupan sebagai mahasiswi tak semudah yang dibayangkan rupanya.... sekarang, tengah kelam kabut menyiapkan persiapan untuk OPKIM atau nama penuhnya adalah Operasi Khidmat Masyarakat... tapi kerana kami adalah badan kebudayaan UKM, maka operasi ini dipanggil Khidmat Seni Masyarakat UKM...Fuuuuhhhh, besok ptg, kami akan bertolak ke sekolah yg telah terpilih kali ini, iaitu sebuah sekolah yang ssssaaaaannngggaaattt jauh, mungkin mengambil masa yg lama untuk sampai ke sana........................jika merangkak...kalau naik bus, masa yg diambil untuk sampai ke sana akan mengambil masa selama........jap, kira2..................10.................minit..
hahahahhahaha....mau tau sekolah apakah????? SMK Convent Kajang.... ooohhh, tk berkembang lagi otak aku..biler ar dpt handle program sekolah jauh2 sket...baru best...(plus sekolah perempuan suma, aarrgghh). pape hal pun, aku ada rasa agak teruja jugak nak pergi mengajar kat sekolah ni esok sampai ahad...adik2, tunggu kedatangan akak2 dan abg2 yah!!!!
balik dari OPKIM, aku akan pastikan aku akan terus sampai ke rumah, kerana isnin, aku sudah mula kelas...U3, Sejarah Pemikiran.....*tajuk pun dah menyeramkan*
ooohhh, bila mau cuti..... 10 Mei, akan bertolak ke Pendang Lake Resort, Kedah, untuk perkhemahan Makum......sehingga 12 Mei, dan kembali kerumah, basuh2 baju kotor, sebelum ke UPM pula pada 15 mei untuk aktiviti anjuran SRM........ ni pun rasa agak tak sabar dan teruja walaupun aku yakin aku akan kepenatan sebab baru balik dr MAKUM.... tapi takpe, pengalaman itu penting.....
seterusnya adalah konsert diraja UKM, 21 Mei, arap2 tak perlukan penglibatan aku, muahahahaahha.....dan diikuti, MMP Batch 2010/2011..........tak sabar oohh~

Tetapi projek yg paling menyemakkan kepala aku skrg adalah kunjungan budaya UKM, dan tahun ini, kami akan ke India..... dan lebih malangnya adalah, aku adalah pengarah projek..tahniah cda diatas bala terbesar yg ko dpt........ sob3.....

papehal pun, semangat!!!!!!!!!!!!!!!!!!