MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Thursday, February 4, 2010

Selamat Malam Sayang~

huhuhuhuhuhuu........aku baru balik dari Dectar.....
td rasa ngantok giler, tapi biler dah sampai bilik nih, biasa ar kan....
update Fb n Blog mmg tak leh tinggal...
minggu nih ada dua event yang aku kene uruskan....
Bengkel Pengurusan Seni Budaya dan Teater 'USANG'...
mmg aku rasa agak penat dan agak payah gak upanya jadi ydp nih...
lagi2 aku skrg rasa kerja berseorangan walaupun hakikatnya budak2 bawah aku sgt ramai...
tapi nak wat mcm mana kan, dah minat punya pasal, telan ajelah...
dan kehidupan kat Dectar tuh bnyk membentuk aku....
mcm2 ragam manusia yang aku jumpa kat sana...
dan dari sana jugak aku berjumpa dan berkenalan dengan ramai kenalan2 baru...
dari kelab2 dan minat2 yang berlainan...
dan cara yang berlainan....hehehhehehe.....tp diorg suma sgt fun...
hope aku dapat teruskan perjuangan dan menggalas tanggungjawab yang diberikan ni sepenuhnya.....*sorry kolej, mmg aku tak berminat*
Artisukma Tetap Di HAti~

No comments: