MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Monday, February 22, 2010

GIS vs Facebook

assalamualaikum......
dah lama aku tak menuli dalam blog aku nih....
asyik lagu jerk yg aku post.....bak kata abg sila aka fathi adha tuh, shida nih, lagu,lagu,lagu....
hahahahahha, nak wat mcm mana, memang aku tak rete nak meluahkan perasaan dan kerja-kerja aku dalam bentuk penulisan, itu sebab masa aku jadi s/u, ketua aku jugak yang tukang watr report, hahahahahhaa....*selamat ketua baik*
skrg ni tgah mood nak exam GIS, antara subjek yanag aku paling slow kat UKM nih, aku pun tak tau ar nape aku jadi mcm nih, tapi aku memang tak dpt tangkap pape pun tiap-tiap kali aku masuk kelas tuh... malam nih, selasa, 23 februari 2010, kul 8.30 malam, akan ada exam mid sem subjek nih, so far, aku dah baca hbs nota yang diberi dan dah berjaya ulang buat kali ke 2 dah...
tapi aku masih tak pasti apa yg aku ingat, hahahahahha...harap2, jumpa soalan malam nih, dapat ar aku mejawab dengan tenangnya....
to all envy's student, good luck!!!!!!! naikkan markah kita untuk menebus kembali kemarahan dan kekecawaan Dr. Tukimat dan En. Razi, hahahahahahha.....
*out, ke kelas law, kul 4 p.m*

2 comments:

Fathi Adha said...

gud luck....
tinggalkan fesbuk utk sektika..hehe

zaty kecik said...

tringat pocik tgk notes time exam..
n aku gelak2~
xaci!