MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Monday, February 1, 2010

~Kau Sahabat Kau Teman~




Sob3~ baru lepas baca blog Zaty....
and seriously, aku rasa sgt tersentuh dengan poem yg Zaty tulis tuh...
memang perkenalan dengan korg semua..
Zaty, Ikin, Ain, Floe, Min, Mid, Farra n last but not least, bro kita, Man..
memberi seribu satu erti dalam kamus persahabatan aku...
aku dah lama tak percaya dengan istilah sahabat..*selepas pe yg jadi ker aku dulu*
tapi sejak bertemu korg semua, berkawan dengan korg semua, aku mula rasakan sahabat tu memang ada sebenarnya, istilah itu bukan sekadar satu perkataan, tetapi ia wujud dalam kehidupan kita, hanya bergantung kepada macam mana kita nak menilai seorang sahabat itu sendiri...dah lama aku tak rasakan jiwa aku terisi dengan gelak ketawa dan keseronokan bersama sahabat2...sekarang, aku mula rasa ada yang menghargai kehadiran aku dikalangan mereka, memang aku dah mula sayang ar kat korang semua, kalu apa2 yang jadi pada salah sorg antara kita, memang aku yakin aku bleh nanges giler2.......



Pertemuan....
Kita disuatu hari...
menitiskan ukhwah yang sejati....
Bersyukur ku ke hadrat Illahi...
Di atas jalinan yang suci....
Namun kini...
Perpisahan yang terjadi....
Dugaan yang menimpa diri...
Bersabarlah diatas suratan.....
Ku tetap pergi Jua....
Kan kuutuskan salam ingatanku..
Dalam doa kudusku sepanjang waktu...
Ya Allah bantulah hambamu...
di atas perpisahan ini.....

*lagu terbaik dan paling bermakna dalam erti persahabatan*


1 comment:

shida said...
This comment has been removed by the author.