MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Monday, February 15, 2010

kebodohan lagi.....

hari ini....seperti hari-hari yang terdahulu...
aku melakukannya lagi....
aku membuka mata di pagi hari, dengan satu senyuman...
meneruskan hari dengan kesedihan, senyuman, kesedihan dan senyuman...
ketika malam menjelang, aku akan menangis semula...
satu kebodohan yang ak dapat dinafikan lagi....
teringat kata-kata sahabatku....
min = memang ang patut carik lain, balas balik ke dia...
zaty = ko mesti lupakan dia shida, bodoh betul mamat tuh buat mcm tuh...
ikin = bodo ar ko nih shida....
ain = sabar ar shida.. ko lupakan je dia..
dan man = dunia ini luas dan indah, jawapan utk setiap persoalan ada dimana-mana, menunggu utk selongkar, usia kita pula singkat, tak cukup untuk selongkar semuanya, gunakan masa yg ada utk tafsirkan dunia ini, semoga dapat jawapannya sebelum kita ke dunia sana..

hhmmmm.....thanks envys, i love all of you...

5 comments:

Eutakio-rexa89 said...

oh??..direct gler ikin..hehehe.. well, ko je phm diri ko, yg penting jgn wat bodo ag yea..
aku pnah gak smpai aku addict ngn 'erk'..n dah semakin bgus aku mnjauhi..huu~~

shida said...

hehehehehe...memang sentap sih kene ngan ikin arituh.....
tapi tuh suma pengajaran tuk aku....
kuat shida kuat!!!!!

Anonymous said...

cda~
ampun yer...
2 aq kata sb wk2 2 aq ngah mara..
anyway..
ang yg tao pa yg ptt ang lakukn skunk nie...
bak kata floe...
mnde 2 pon brlaku kt aq jgk..
so..
kte sma2 kuat na...
cayok2!!!~

~ i K i N ~ said...

hahaha~
ko nih shida, wat malu aku jek...
org len sume nasihat baek je,
gle dasat aku...
mane x nye, da dgr ko cte cmtu pnye teruk, ko still syg kt die..
kn da kne da ngan aku..
haha..



p/s: sory ye klu kasar.. :p

*aku xpaham ape man cube smpai kn*

shida said...

hahahahahahah.......takpe2...
min and ikin, sumanyer berguna pada aku...aku dah semakin kuat skrg...
man, ntah ar...tp ayat dia betul gak...