MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Monday, September 27, 2010

~ yang aku rindui ~

Assalamualaikum....
saat-saat mengadap thesis + assignment yang berlambak-lambak dan tak tau biler nak siap nih, kepala dan pikiran pun mulalah melayang-layang, duk ingat macam, duk bayang itu ini, dan tetibe terasa rindu aku pada banyak perkara yang dah lama aku rasa aku tak jumpa, tak dapat buat, dan tak dapat lalui sekarang nih.....then, aku terasa nak listkan apa yang aku rindui, moga2 ada pihak yang dirindui merindui aku jugak, hehehehehhehe.....

Yang aku rindui :

1) Zaman kanak-kanak
2) Zaman persekolahan
3) Uniform sekolah, hohohohho... takyah ari2 pikir nak p kelas pakai baju apa
4) Zaman cinta monyet, hehhhehe......
5) Kesibukan dan kepadatan jadual sekolah dulu...
6) Pergi tuisyen
7) Kawan-kawan sekolah... (tadika, primary and seondary)
8) Pakai uniform PRS and Puteri Islam, oohh~
9) Stay untuk bertugas kat bilik disiplin dan koperasi
10) usha senior hensem kat padang sekolah
11) Nasi Lemak dan Teh Ais pakcik depan sekolah
12) Gaduh dengan Ahmad Asraf, musuh paling ketat!!~
13) Curi-curi bawak motor
14) Curi-curi ayut kat telefon
15) Curi-curi keluar dating
16) Hias Kelas
17) Hari Kantin, Hari Sukan, Hari Guru, Hari Penyerahan Report Card
18) Jadi MC time assembly dan wakil buat persembahan untuk PRS
19) Lepak ngan 4 orang sepupu tersayang kat jeti sungai hujung kampung
20) Pakai baju sedonodon ngan sepupu
21) Pakat takmo makan sama-sama ngan sepupu
21) Mandi sesama, alalalalaal~ (curik berendam dalam kolah) :P
22) Lawan ngan sepupu sape dpt pakwe dulu masa kenduri kawen...hahahahhah~
23) Lari nyorok blakang sekolah, lari pergi tandas kalu kene hantar nota
25) Fatin, Nisah, Mimi, Adilla, Khairun, Qamar, Paan, Haziq, Aidyl, Safwan, Ridzwan
26) Sahabat-sahabatku yang telah kembali ke Rahmatullah, Al-Fatihah (Arwah Azhar, Arwah Sani, Arwah Ismat)
27) Semua kawan-kawan sekolah......Geng2 PRS, Geng2 Puteri Islam, Geng2 koperasi..
28) Tengok wayang.....(sentiasa merinduimu)
29) Pegi stadium, tgok bola....wawawawawa!~
30) Mohammad Ashraf, sepupu tersayang, biler mau dtg lepak ngan aku lagi....
31) Senior2 ARTISUKMA, Tahun pertama dan kedua aku dalam ARTISUKMA..

penat plak aku nak berpikir, sebab kalu boleh, suma aku nak listkan, sebab aku sentiasa rindukan korg semua, dan aktiviti-aktiviti yang sihat mahupun separa sihat yang aku selalu buat..... kepada sesapa jerk yang baca post nih, yakin ar, aku rindu korg....

No comments: