MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Tuesday, January 11, 2011

~ Mereka Yang Aku Rindu ~

Semuanya......
Dia yg disana, kamu yg disitu, kawan yg disini....
Aku rindu semuanya....
.
.
.
Aku terasa ingin dipeluk....
Ingin dipujuk....
Airmata dah tak mampu mengalir lagi...
Hati aku, jiwa aku berkecamuk....
.
.
.
Aku rindu dimarahi kau!!!
Aku rindu nak dengar lawak kau....
Yang sgt menyampah tuh...
Tapi aku nak dengar lagi...
.
.
.
Salah siapa sebenarnya nih suma...
Salah engkau...
Salah mereka...
atau sebenarnya memang salahnya adalah...
AKU!!!!
.
.
.
Senyuman yg terukir...
sekadar menutup kesakitan dihati...
Mesra dan memori manis dulu...
Jika cuba kita ulangkan kembali...
Hanya sekadar lakonan semata-mata...
.
.
.
Aku cuba menceriakan suasana...
Tapi aku tahu itu semua tipu...
PLASTIK sgt!!!
.
.
.
Aku rindu korg semua..
Aku rindu kau yg dulu...
Aku rindu itu dan ini, dan segalanya...
.
.
.
Final sem......
Mungkin lebih baik ia cepat berlalu....
Dari terus menagih airmata...

No comments: