MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Wednesday, January 19, 2011

~ Dunia Baru, Pengalaman Baru ~

Assaalamualaikum....
lama dah rasanya tak hupdate blog nih....
huhuhuhuu.....
sekarang busy sket....
bukan sebab buat thesis....
sebab itu busy camne pun, tetap rileks jerk...
adoi, pe nak jadi ntah aku nih...
T_T

nih nak bagitau, skrg cda dah keje....
part time jerk....
kat kfc warta, bangi....
dunia baru, susah gak nak mulakan sebenarnya....
sebab cda nih nampak jerk cam havoc...
tapi kalu tempat baru, kekawan baru...
memang payah sket nak mulakan....
cda kene org tegur dulu, pastu mmg cda ok jerk....
payah kan jadi cam cda nih..

ari pertama, memang tak bersuara langsung....
ari kedua dah mula kuar suara sket2...
dah mcm baby baru lahir plak kan...
hari ketiga, ok ar, dah berani amik air kat kaunter....:P

tp alhamdulillah, kekawan suma ok...
dan disebabkan majoriti pekerja adalah lelaki....
penat ar jugak nak melayan kerenah masing-masing.....
tapi selesa sebab diorg semua adik-adik lepasan spm...
so, no gatal-gatal.....kakak sgt tau....

nak bercerita tentang 'si dia' plak....
sekarang aku makin rapat dengan dia....
cinta dia sekrang adalah untuk aku...
dan cinta aku, insyaallah akan aku serahkan sepenuhnya untuk dia....
dan suki.... thanks untuk nasihat dan memori indah yg ko bagi...
and congrats jugak untuk awek sweet yg berjaya ubah hati ko....
seriously aku suka tgok korg berdua....
dia sgt sweet, dan ko plak yg garang kononnya....
mmg totally berubah dengan dia.....
dan perubahan status kita pada hari dan waktu yg sama....
membuatkan persahabatan kita semakin erat....
itu adalah lebih baik kan....

" Jangan dikejar yang tak pasti, kita dah terlalu dekat, siapa yang berkawan dengan aku adalah kawan kau jugak, dan mcm tuh jugak dr pihak kau, jadi, kalau kita makin dekatkan hubungan ni, bnyk hati yang mungkin kita akan lukakan..... ingat, hidup bersahabat adalah berbeza dengan hidup berteman...."

......you're one of my bestfriend.....


2 comments:

zaty kecik said...

ehem!
ternampak 1 name kat ctu..hihi

shida said...

hahahhahhahah.....we're bff skrg yah!~