MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Tuesday, November 9, 2010

~ tag.....layaaaannnnN ~

Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you.

patut rasa berdebar-debar semacam jerk, rupa-rupanya ada tag sedang menunggu..... (poyo jerk ayat) aku tak minat soklan gini, tak tau nak kata pe... huhuhuhuhuhuh..... tp bantai jelah erk....

1) saya anak kelahiran KL, membesar di Selangor, anak bongsu dr 5 beradik...
2) sedang berusaha separuh mati nak habiskan degree nih kat UKM....
3) sangat obses dengan perkara-perkara yang melibatkan kesenian....hadoi~
4) saya salah seorang ahli SELANGOR FANATIK... sampai bleh bawak gaduh kalu pasal bola....(gaduh mulut jelah)
5) sedang berusaha untuk mencapai impian mempunyai kerja tetap, sebijik kete, blanja family makan.....
6) saya suka duduk tengok alam sekitar, sambil berangan....
7) kurang selesa hbskan masa bersama kekawan lelama sangat, lebih ngan family..
8) digelar anak ibu oleh suma org yg berkaitan ngan aku, sbb muka lebih kurg dan mmg manja lebih pun...:P
9) sedang bercinta dengan seorang lelaki asal gemas, negeri sembilan....
10) saya tak reti luahkan rasa sayang pada sesiapa walaupun syg mati sama mereka.....
11) tak reti kata taknak, jika ia melibatkan org yg penting dalam hidup, atau perkara yg diminati.....
12) saya sayangkan keluarga lebih dari segala-galanya.....
13) ada 3 orang abg ipar yg suka berpakat membuliku......T_T
14) saya sebenarnya suka giler sama kucing, tp tak suka biler dia gosok2 badan kat kaki....
15) reseptor sgt banyak, kepantangan diurut atau digeletek...... bleh bawak menangis...
16) boleh jd sgt2 baik, dan sgt2 jahat.....
17) giler cadbury tahap meroyan, hakhakhak.....
18) target...nak jadi cikgu!!!!! *tak tau tercapai ker tak*
19) sangat2 suka melayan baby, budak yg 3 tahun ke bawah, hehehheheh....
20) target kawen umur 25 tahun.....
21) saya sgt perlukan kekanak envy, artisukma geng and apeez sentiasa.....
22) saya boleh mati kalau sgt2 jauh dengan family saya.....*dlm usaha nak atasi*
23) gilerkan lagu2 jiwang
24) nak pegi bercuti kat pulau......dengan seseorang......
25) pernah digelar playgirl, sebab dendam pada seseorang, skrg tak buat dah benda bodoh tuh...

nak tag 25 orang, bnyk sgt ar.... sape rasa berminat, anda dibenarkan tag diri sendiri k....

No comments: