MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Sunday, November 7, 2010

~ I Love You ~

Assalamualaikum....
Minggu-minggu exam nih....
orang semua tension belajar, pikir tentang exam....
pikir tentang projek tahun akhir....
aku plak tak hbs2 post pasal feeling2....
heheheheheeh...
sorry erk....
cam takde perasaan takut plak aku ngan exam nih kan....
op kos aku takut......
just, dalam masa yang sama.....
gembira pun ada....

tak pasti macam mana...
sejak biler.....
perasaan ini ada......
dulu, dia biasa2 jerk...
tetibe, dia datang membawa hatinya yang luka...
dengan harapan aku ada ubatnya....
niatnya hanya satu...
ingin berkongsi pengalaman....
tapi, lain pulak penyudahnya....aku dan dia.....kami...
cinta itu mula wujud....
bermula dengan saling menafikan.....
akhirnya....termetrai juga.....
dia bertanya tentang kesanggupan aku bersamanya....
dan aku.....
seperti rasa diberi kembali nikmat cinta itu....
yang telah dipatahkan suatu ketika dulu....

apa yang aku tahu sekarang....
aku sayangkan dia.....
dan harapan yang sama aku letakkan diatasnya...
ILY Mohd Al-Amin....

No comments: