MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Monday, March 8, 2010

Kembali....

Assalamualaikum....
lamanya aku tak update blog aku nih....
bukan tak mo update, cuma aku mmg bukan kaki yg reti menulis gini....
huhuhuuhu, patut hancur kalu dpt keje jadi s/u....
tapi malam nih, malam ker, pagi dah.....
9 mac 2010, 1.53 a.m.....bilik K6Q110....
tetibe aku rasa mau update blog yg dah lama terbiar nih....
dah hampir dua mggu aku memegang jawatan tertinggi yg akurasa aku pernah capai dalam hidup aku, dan itu bukan sesuatu yang mudah walaupun ia satu perkara yang membanggakan....
banyak tanggungjawab dan tugas yg perlu aku galas, banyak kenyataan pahit dan manis yg perlu aku tempuh, dan bnyk kata-kata yang perlu aku telan... tapi aku yakin, itu semua yang akan mematangkan aku disetiap hari...
sekarang, aku dah makin jarang dpt luangkan masa bersama kanak2 envys...i really miss u all....really miss damn much..... seriously.......T_T
dan teman2 aku didectar sekarang, jujur aku katakan adalah budak-budak kelab tunas warisan a.k.a dikir barat..... diorg ar pemberi semangat aku ketika aku perlu menempuh kehidupan yg bermacam ragam kar DECTAR tuh.... thanks guys, walaupun korg sgt giler-giler....... tapi korg mmg bagus ketika memberi nasihat..... bleh pakai gak korg nih upanya, hakhakhak...
dan aktiviti yang penuh ni berjaya buat aku lupakan semuanya...percintaan yg terutama..... aku dah rasa semakin kuat dan mampu hidup sendirian, sehingga kadang-kadang aku dah mula merasa hidup itu lebih baik tanpa pasangan, tapi tuhan dah tetapkan setiap org ada pasangannya..... jadi, pemikiran begitu harus dibuang ketepi.. mungkin bukan bercinta sekarang, tetapi cinta itu ada suatu ketika nanti, cuma skrg, aku dah malas nak mengharap, dan malas nak mencari... seperti apa yg aku katakan pada sahabatku tadi, umur aku skrg, bknlah satu umur untuk bermain-main dengan kata-kata untuk mendapatkan cinta, umur aku skrg adalah masa untuk series dalam bercinta, jika ada yang menaruh perasaan, luahkan terus, jangan berdolak-dalik, aku dah tak berminat nak bermain teka-teki...hahhahahaaha...
so, skrg tugas aku adalah lakukan segala tanggungjawab yg telah diberi, belajar dan berjaya, insyaallah........ doakan kejayaan kita semua bersama.....amin.......

1 comment:

zaty kecik said...

dun worry cda!
w/pn ko bz, ko TATAP kt cc kteorg~
*sume pn da mule bz kot..haha*