MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Thursday, March 18, 2010

5 pagi.... PTSL!!!!!

Assalamualaikum.....
aku nak buat satu pengumuman yang agak mengjutkan orang ramai, sebab aku sendiri pun terkejut...hahahahhahaha....
sekarang dah pukul 5 pagi, dan teka aku dimana skrg, PTSL!!!!!
ye benar, anda tak silap membaca dan saya tak silap menaip, memg aku berada di PTSL skrg..
*pada sesiapa yg tak tau, ptsl adalah singkatan bagi perpustakaan tun sri lanang, perpustakaan UKM*
mesti korg mula berbangga ngan aku kan, aku pun banggan gan diri aku kejap..... dan malam nih aku berjaya siapkan satu assignment aku yang berlambak-lambak tuh...alhamdulillah....

tadi sebenarnya aku dah diap kuar makan ngan abg zul, is, wana n syolah.... thanks to abg zul yg blanja kami mkn, sukanya makan free....hehehhehehehe.....
ayat syolah td memg tak leh blah..... dia tanya aku dr mana tadi, aku jawab aku dr ptsl, dia terus wat muka pelik dan tetibe dia kata dia risau....soalan dia berbunyik begini....
"lagi brapa jumaat erk kita bakal tempuh, aku dah mula risau, tak taubat agi nih"
mmg cam sengal giler ayat k, hahahahahhah, nampak sgt muka aku nih mmg jarang masuk ptsl.. mmg ar, nampak kat kelas pun jarangm nih kan plak kat tempat penuh ilmu pengetahuan ni...
hahahahahahhaa, apa ar mau jadi sama aku ni, dari skola malas....

assignment aku bleh dikira selesai.... law aku pun in progress, skrg kita akan tumpukan pada GIS dan sumber... arrrgghhhhh, drama melayu...ohhhhh~

dan esok, pukul 10 pagi, kitrg kekanak envy dah janji nak pg tgok tajuk thesis bersama-sama, itu satu lagi tekanan jiwa yanga bakal menimpa... apa pun, dah nak masuk tahun akhir dah aku kat ukm nih, sgt2 tak sangka, rasa macam baru jerk aku masuk UKM, macam baru arituh aku hbs orientasi yang menyeksakan tu.... heheehhehehe... apapun i will miss this place, this memory so much!!!!!!

love God, love my Parents, love my Family, love my Envy's siblings..... love my friends!!!!

2 comments:

Fathi Adha said...

siap buat entry lagi tuh... hehe

shida said...

hahhaahhahaha..........sebab tak percaya ngan diri sndr....:P