MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Saturday, December 25, 2010

~SEGMEN JOM BERKENALAN!~


Hasil Di'Tag' Oleh Si kecik Comel Zaty....
meh kita layan jah yah....

1. buat entry tajuknye "SEGMEN JOM BERKENALAN"

2. Paste banner segmen jom berkenalan kat entry anda!

3. jawab soalan pulak ye!


APAKAH STATUS ANDA? (kot single ke, da dipinang orang ke)

status....pikir jap..... ntah ar.... takde ar single sgt kot... tapi takde ar double, triple, apatah lagi quater kan...

CERITA SIKIT-SIKIT TENTANG DIRI ANDA!

alamak, susahnya nak jawab soalan nih....
pasal diri sendiri erk.... saya anak bongsu dr 5 bradik.... kakak2 saya suma dah kawen, diorg suma berpakat kawen dan meninggalkan saya single bersendirian, heheheheh... kakak-kakak saya dah ada hidup sendiri, abang pulak masih single, dan masih mencari, berminat???? sila hubungi saya ok...... eh, ni citer pasal sape nih???? :P


CERITAKAN SIKIT PASAL BLOG ANDA!

pasal blog saya plak.... saya sangat malas nak update blog....
kalu update pun just duk story pasal perasaan sendiri, pengalaman sendiri.... takde mende yang berilmiah pun dalam blog tuh.....lalalalalalala.... sekadar nak jadikan cam diari jerk blog tuh.... takde niat pun nak berkongsi2 ilmu ngan org ramai, ilmu didada pun tak cukup agi nak ajarkan ke org lain...


PANDANGAN ANDA TENTANG DUNIA BELOG!

dunia blog.......hhhhmmm..... adakalanya enarik, sebab dr situ kita boleh tau mcm2, perasaan org ker kita atau perasaan kita ker org, huh?? tapi kalu tersilap langkah, bleh bawak gaduh dan pecahbelah gak blog nih.... so, before tulis anything dlm blog, bnyk sensitiviti yg perlu dititikberatkan....


NASIHAT KEPADA NEW BLOGGER!

teruskan menaip demi kepuasan sendiri.....


KEUNIKAN BLOG ANDA?

unik.....takde mende yg unik lgsg kot....template dia pun dr mula buat tak ubah2....malas....


SAMPAI BILE AKAN TULIS IMPIAN ANDA DALAM BLOG?

sampai aku rasa aku dah malas nak menulis ar kot.....

4. Tag 4 Orang blogger! *kenape 4 je..payah la!*





5. link kan entry anda ke ruang comment!

ok....done!!!~

No comments: