MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Saturday, June 12, 2010

sehari sebelum melangkah ke-22....

12 JUN 2010
5.00 PETANG.......8 JAM SEBELUM HARI JADIKU......
RUANG TAMU SYURGAKU...
MOOD : TAK DAPAT DITAFSIR....

Aku dikejutkan dengan hadiah yang paling hhmmmmm.... tak tau nak ditafsir....
perasaan aku, sangat-sangat malu....
mcm mana kalau perasaan itu terlepas ke pengetahuan dia....
sesungguhnya aku diuji lagi, ketabahan diperlukan....
betul ar seperti yang selama ini aku percaya...
sesungguhnya orang yang baik adalah untuk orang-orang yang baik...
dan aku rasa, aku bukanlah terbaik untuk orang yang sangat baik mcm dia...
hhhmmmm, tetapi kita perlu bahagia untuk kebahagian orang lain kan...
so, aku harus happy.......
congrats to my friend..... sorry, perlukan sedikit masa untuk menerima keadaan ini...
sebab perasaan malu pada diri sendiri dan kamu masih menebal...
walaupun bulan hilang dilindungi awan yang menebal, bulan tetap bahagia melihat pungguk riang bermain bersama bintang...

1 comment:

idea semulajadi said...

happy becoming bday kak cda :)
nnt ilham bg hdiah ea?
insyaallah~