MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Tuesday, July 5, 2011

Ketika Diri Sedang Berpraktikal.....

Assalamualaikum.....
Dah siap-siap nak pegi kije...
wah, mcm bes jerk bunyik, nak pegi kije...
Kalu dpt gaji, mesti lagi best bunyiknya...
Skarang, dalam mood berpraktikal...
3 bulan.....
Macam2 dah aku blaja, mcm2 orang dah aku jumpa...
Series aku semakin excited ngan hidup nih...
Tapi satu benda yang memang takleh nak buang...
Giler karok aku tetap ada...
Sanggup dari KL turun Bangi semata-mata nak karok...
hahahhahaahahah...
Dapat plak geng kaki karok yang mereng sepertiku...
Memang sangat terbaik.....
Hidup, mcm biasa.... apa saja yang berlaku...
have to move on kan....
Sampai bila nak layan perasaan, bukan kenyang layan perasaan nih....
So, yakin pada diri, yakin pada janji Tuhan.....
Kepada mereka yang baru putus cinta tuh....
toksah ar harap nasihat aku jerk, kang makin sakit ati korang, hahhahahha..
ok, nak pegi keje....
adios!~

No comments: