MaRi BeRsAmA-SaMA MeNyELaMi JiWa iNI

Tuesday, April 12, 2011

Isu yang sama berulang kali......

Assalamualaikum....
Asal hupdate blog, mesti ada kene mengena ngan isu kawen...
dah naik bosan plak kekadang...
tapi itu jerk isu paling hot dipasaran sekarang nih...
mggu lepas, ada kenduri kawen kat taman perumahan aku...
disebabkan taman aku kecik, jadi, mmg lumrah jiran tetangga kenal sesama sndr..
labih2 lagi, kalau dr awal taman dibukak, mmg dah tinggal kat sini...
keluarga aku salah satunya ler...
tapi disebabkan umah aku bahagian yang menghadap bukit, bukan umah orang lain..
dan memandangkan keluarga aku kurang sket suka join majlis
lepak melepak, ngumpat mengumpat nih, so, tak ramai yang kenal kami adik beradik....
balik ke al kisah kenduri tuh....
aku datang lambat sket, after ibu aku n my sis dah pegi....
dtg makan tengahari jerk sebenarnya....hehehehhehe...
tetibe makcik2 taman suma tanya...
"eh, nih yang kawen arituh ker??"
*down jap*
"eh, tak... tuh akak dia, nih yang bongsu"
"oooohhhh, ada lagi yang perempuan, ingat habis dah perempuannya suma kawen"
apakah??????????
tetibe.......
"anak saya, faizal, ada ckp arituh, makcik zaharah (mak aku) ada sorg lagi anak perempuan, yang bongsu sekali.. tak sangka plak saya faizal tahu, hehehhehe"
*masuk part aku tak gemar*
-sesi mempromote anak pun bermula-
bosannnn.... tetibe nampak makcik datang bawak baby@cucu beliau....
jom main ngan akak!!!!! *akak sgt*
yang penting dapat lari dr situasi tadi, rimas2~~

*p/s: dia dtg lagi dalam mimpi, kali ni dia adalah suamiku..... bergurau ketika membantu buat keje kat dapur, masalahnya, muka dia tetap tak nampak, walaupun mimpi tuh dia depan mata aku... sampai biler ko nak dtg dalam mimpi aku.......siapa kau????????*

2 comments:

zaty kecik said...

bile mimpi berbunge2. aish. indahnye klau realiti!

shida said...

hahahahahhaaha..... yang mimpi tetap mimpi zaty.....